_> Gestern hat meine m" />

maxxville
maxxville



maxxvilleHI!
Ich würde mich über n paar comments und GB-Einträge freuen ^_~


>>About me


Name..........................................Max

Birthday.................................10.8.91

origin...................................germany

native language.....................polish

MSN.............max_shadowcat@gmx.de

ICQ................................332-915-847

Hobbies........................draw Manga
................................................piano
..........................................computer




  Startseite
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 


>>Besucht mal meine Gallerien


ShadowGallery[alt]

MaxX~Gallery[neu]



>>Links


Kisuayla

Robert Labs

SukiChan

Jovitk@
































































http://myblog.de/maxxville

Gratis bloggen bei
myblog.de





Depri >_<

In letzter Zeit bin ich total down........ Ich weiß irgenwie auch nich so genau warum X"D >_>
Gestern hat meine mum auch noch mein teures GrafikTablet kaputt gemacht! >__< Ò___ó
MAAAAN!!! naja...... Ich weiß nich was ich noch schreiben soll.....
26.2.06 20:02
 


bisher 13 Kommentar(e)     TrackBack-URL


Jovitk@ / Website (26.2.06 20:07)
Oj, Max nie denerwuj się... pogadaj z mamą, no znaczy tak jak rozmawialiśmy napisz list. Może pozytywnie "rozpatrzy" :D (już wiesz co to znaczy?) Twoją sprawę. Ja Ci tego życzę. Nie martw się. Buziaki :*


olg@ / Website (27.2.06 17:28)
Jovitk@ powiedziała mi , co siem stało. Szkoda, bo strasznie ładne są te twoje manga. Tak jak ty:* Pozdrowionka z Polski!!!


(27.2.06 18:32)
HI! wie wärs wenn du mir nicht einfach mal ALLES über die groß väter fahrt erzählst!


Natalia Bourne^^ / Website (28.2.06 17:19)
I LOVE UR DRAWINGS!

ahh...Deusch...:P

Ich libe deine Zeichnung :P (gut?) Hehe


...~KiwecZka~... (28.2.06 17:27)
siemka...a masz polskiego bloga?? nie to zebym nie umiala j. niemieckiego...tylko to tlumaczenie textu:/ehehe...jak widac troszke leniwa jestem....slyszalam ze fajny z Ciebie chlopak...kolezanka polecila mi Twojego bloga..tak wiec jestem i komentuje...:D...jezeli chcesz to mozesz wejsc do mnie i zosawic slad... oto link:
http://blog.tenbit.pl/zycie_iwoneczki
z gory thx... widzialam Twoje rysunki8)...masz talent...napewno wygrywasz konkursy plastyczne pozdrooo i busssiole leca do Ciebie


NiQsia (2.3.06 17:06)
Siemka... hehe... To ja podałam Kiweczce twojego linka Naprawde slicznie rysujesz... Szkoda tego tabletu graficznego;/ 3maj sie cieplutkohehe busssiaki


Jovitk@ / Website (3.3.06 10:50)
Hello Max, przepraszam, że nie odpisuję Ci na gg, ale nie mam komputera, Dlaczego? powód już znasz Pogadamy spokojnie za jakiś czas :*


...~KiwecZka~... (3.3.06 15:27)
Juz nie moge sie doczekac nowej notki czy mozna przyspieszyc proces pisania i zwiekszyc checi pisania?? jesli tak to baaardzo sie ciesze8)
poozro i busssiole leca do Ciebie:*


olgaa (10.3.06 11:23)
Szkoda, że nie ma nowej notki! Mam nadzieje , że nie obraziłeś się za ostatniego komenta... Ja bardzo często wkurzam ludzi) Nie jesteś jedyny!!! A Jovitk@ bardzo często o tobie mówi...


Ilona (11.3.06 12:01)
o men...Iwona,Nika..wszystkie pozakochiwały w Maxie...buhaha...ale siara:P:P dajcie sobie loos Max to fajny chłopak,ale nie macie u niego szans...chyba ^^
pozdrawiam:*


Ilona (11.3.06 12:02)
o Boże...nawet keepka-cipka...to komentowala:D:D


SukiChan / Website (11.3.06 14:00)
hey, max ^^ schon lange nix mehr von einander gehört XDDD' nyo Û.Û' (auf meinem laptop funzt eben der p-chat nich =_='')
wie hat deine ma denn den schreiber kaputt gemacht? oO (hab das bei ju gelesen ^^>'')


...~KiwecZka~... (12.3.06 10:49)
Kto mowil ze sie zakochalam w MaXxXie??
Ja MaM swoJeGo mEna....
PooZdro...
BuSsSsiole...
NapisZ nOwą NocIE ^^

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung